Semiförbannad

Fokuserar mest på veganism, djurrätt och sökandet efter förändring.

Så jävla peppig dag idag

Publicerad 2015-09-01 16:07:14 i Allmänt, Life,

Jag vet att jag presenterat denna blogg som en hög av gnäll och kritik men just nu mår jag så himla bra. Sedan helgen och mitt beslut att vara nykter samt att alla räkningar äntligen är betalda för denna månad är det som att livet har börjat om igen. Det är i och för sig så här varje höst, jag ska bara akta mig för att gå in i en hypoman fas också. Det kommer bli toppen det här!

Idag har jag i alla fall gjort en massa vettigt; pluggat och fixat böcker, ringt vettiga samtal, handlat mat, gått ut med sopor, köpt en kalender och fyllt i den m.m. Kvar idag är att fortsätta med städningen efter helgen men det hinner jag med. Det kommer antageligen att ta större delen av veckan och även helgen men jag har inget annat för mig ändå och tar det hellre lungt med städningen än att stressa upp mig över den nu när det blev så mycket. I morgon ska jag till universitetet och plugga, städa och tvätta. Känner mig optimistisk.Hösten är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela