Semiförbannad

Fokuserar mest på veganism, djurrätt och sökandet efter förändring.

Höst

Publicerad 2015-09-01 16:01:07 i Allmänt, Life,

Det regnar och många med mig verkar överens om att metrologerna hade rätt som påstod att hösten kommer denna vecka. Det känns bra även om jag kunde önskat mindre väta när jag för en gångs skull ska ta tag i det där med uppstasen och ta mig till universitet. Fördelen är att jag får ta på mig min nya höstjacka. It's the little things.

Visst har det bara gått en dag men det här med att vara nykter går bra, det känns fortfarande helt rätt och även om jag är lite orolig för att jag ska falla för att festa påverkad på grund av "rädsla" för att vara ensam nykter på fest tror jag fortfarande på det här. H är ju också nykter och det peppar mig, vi har båda problem med självkontroll och karaktär när det gäller detta och att vi båda står inför det här tillsammans känns positivt. T är också med och stöttar henne, så kan H och jag dessutom stötta varandra på köpet känns det fantastiskt. Detta projekt har än så länge ljusa utsikter.


Jag känner mig positivt inställd till dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela