Semiförbannad

Fokuserar mest på veganism, djurrätt och sökandet efter förändring.

Good Mythical Morning - Youtube

Publicerad 2015-09-06 20:53:58 i Allmänt,

Ibland vill en ju bara ta det lite lungt och slappna av till något lite roligt sådär och jag själv brukar vända mig till Youtube i såna lägen. En av mina favoritkanaler just nu är Good Mythical Morning som är en dagligt show (veckodagar) där (programledarna) Rhett och Link i princip snackar skit, jävlas med varandra och hittar på bus (tävlingar, utmaningar etc., mina favoriter är "Will it...?!"). Det är ett program som passar för hela familjen och korta avsnitt som passar utmärkt till frukosten om en bara vill sitta och ta det lungt med sitt morgonkaffe en stund.

Det här avsnittet tyckte jag var väldigt roligt och dessutom väldigt talande för deras personligheter i programmet. Två bästa vänner sen småskolan som gör det de tycker så mycket om, tillsammans. Bådar gott bara där kan jag själv tycka i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela