Semiförbannad

Fokuserar mest på veganism, djurrätt och sökandet efter förändring.

Födelsedag

Publicerad 2015-09-19 04:19:42 i Allmänt,

Idag blev jag 26 och det känns amasing! Jag hade min första riktiga födelsedagsfest och jag och H handlade pynt och gjorde så fint här hemma hos mig! Massa härligt folk kom och vi hade så himla mysigt. Senare gick vi ut på krogen och jag gick verkligen utanför min comfortzone och är riktigt glad för det. Kanske vinner jag på det, kanske inte. Men jag kommer inte förlora något och att våga är en vinst i sig! Håll tummarna för att det ger "utbetalning" (hatar ekonomiska termer, but what ever). Jag känner mig pepp på livet på riktigt för första gången på länge. Att vara nykter har än så länge bara varit positivt. Jag lyckas komma ut lite mer ur mitt skal. Det enda dåliga hittills är att jag märker av hur ont jag får i knäna av att gå ut i dåliga skor (okej, annars också egentligen) men det kan jag fan leva med. Haha.

Fick ett personligt Magic-kort av min fina kusin. Hihi. Bästa present jag fått. Så glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela