Semiförbannad

Fokuserar mest på veganism, djurrätt och sökandet efter förändring.

Ivrig som fan

Publicerad 2016-01-18 10:58:18 i Allmänt,

Alla som känner mig vet nog att jag gärna är ute i god tid, men inför den här flytten kanske jag tar i så det är löjligt. I går var jag och hämtade lite flyttkartonger från min vän E och idag har jag packat ihop en massa grejer redan. Jag börjar ju så klart med att packa ner kläder jag inte kommer använda (jackor, skor m.m.), festivalutrustning, smågrejer som inte behöver ligga framme, samlargrejer jag inte har framme osv. MEN jag ska ju faktiskt inte flytta fören tidigast om ca. en och en halv månad.

Åtta lådor packade redan. Haha. Men jag ska ge mig efter att jag gått igenom både klädkammaren här i lägenheten och förrådet. Då vet jag vad jag måste göra mig av med och vad jag har att spara/packa om. DET är något som jag tror är bra att komma igång med så tidigt som bara är möjligt eftersom det är så lätt hänt att en bara flyttar med allt i nästa flytt och nästa och nästa och nästa. Från förråd till nästa förråd i all oändelignhet.

Nu ska jag göra mig i ordning och springa ärenden. Jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela