Semiförbannad

Fokuserar mest på veganism, djurrätt och sökandet efter förändring.

Dröm eller verklighet?

Publicerad 2016-01-07 08:31:00 i Allmänt, Personligt, Vardag,

Jag är virrig som få just nu och har varit i några dagar. Herre gud. Det är på den nivån att jag inte alltid kommer ihåg om något hänt eller jag bara drömt det. Så jag måste dubbelkolla allt från och till under dagarna. Haha.

Idag ska jag jobba igen! Men bara halvdag. Det ska bli skönt och innan dess har jag en till visning att gå på i Eriksberg. Det är dock en väldigt snabb inflytt till den lägenheten så vette fan... den måste vara riktigt jävla fin för att det ska vara värd allt det kommer kosta med dubbelhyror och grejer. Hm. Nu blir det i alla fall frukost (japp, så här roligt är mitt liv just nu. Jobb, lägenhetsletande, ekonomi... :P).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela