Semiförbannad

Fokuserar mest på veganism, djurrätt och sökandet efter förändring.

Star Wars (not sure if spoilers)

Publicerad 2015-12-17 16:34:12 i Allmänt,

Gick på bio igår. När jag kommit hem från jobbet och lagt mig i badet kände jag hur all ork lämnade mig och jag ville bara gå och lägga mig. Dock tog jag mig iväg och det är jag oerhört glad över. Jag gillade filmen, den var snygg och karaktärerna rätt intressanta. Slutet var rätt bra gestaltat också och den innehåller både en del förvånande moment, kära återseenden och nostalgiska referenser, vilket i alla fall jag uppskattar. Storyn är intressant men jag upplever den som väldigt annorlunda, delvis på grund av en av de manliga huvudpersonernas ursprung (i filmen då alltså). Den är hur som helst sevärd. Oavsett om en kommer tycka den är grym eller inte.

Idag är jag trött, ååå så trött. Jag kom inte hem fören klockan ett någon gång men å andra sidan sov jag som en stock ända till klockan halv tolv eller något. Riktigt behövligt och skönt. Speciellt när jag sovit så dåligt på senaste och dessutom jobbat, jag ska även jobba hela helgen så då vill jag gärna vara utvilad också.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och försöka fundera ut någon sorts matlåda till helgen. Vette fan vad jag ska äta. Är det någon som egentligen köper med sig mat till jobbet? Jag förstår inte riktigt det där. Det är både dyrt och känns omständigt. De flesta lagar väl ändå mat hemma? Jag vet inte. Det ska väl vara om en helt plötsligt blir inringd till jobbet eller något och helt enkelt bara inte hinner. :) Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela