Semiförbannad

Fokuserar mest på veganism, djurrätt och sökandet efter förändring.

Inte skadeglad, snarare nöjd för min egen del

Publicerad 2015-09-09 13:44:30 i Allmänt, Edge,

En polare fyllde år här och unnade sig lite röka sådär till sin födelsedag. Idag är hen helt väck, antagligen en kombination av att vara uppe sent och vara seg i efterdyningarna av en jävla massa "asschysst gräs"? Jag vet att det ska vara fritt från biverkningar dagen efter (om en bortser från att folk som röker mycket blir helt lost, stoners är som stoners är av en anledning). Jag mår hur som helst prima, och jag är så himla nöjd med det hela! Ändå hade jag svårt att somna i natt och var vaken bra länge jag med. Fint skit det här med att vara nykter (även om jag inte drogat tidigare heller).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela