Semiförbannad

Fokuserar mest på veganism, djurrätt och sökandet efter förändring.

Idag har jag städat

Publicerad 2015-12-15 18:53:00 i Allmänt,

Lägenheten känns fräsch och ren, det är riktigt mysigt. Om några timmar måste jag sova för jag ska upp vid fem för att jag ska jobba vid sju. Yeeey. -.-' Nej men det ska bli skönt att göra något i morgon även om dagen blir lång. Efter det jobbar jag bara halv nio till halv fem och på söndag går jag bara halva dagen så det kommer bli bra det här! Bara att bita ihop. Det blir bra det här. Jag längtar ändå redan efter sängen, men mest ser jag fram emot att sänka min ömma kropp i ett varmt bad när jag kommer hem i morgon! Åh, det bästa på hela dagen verkligen.

Idag hörde jag äntligen av en vän jag saknat som flyttat långt här ifrån. Vi har inte känt varandra så länge men hen är ändå någon jag tycker mycket om och tänker på ofta. J har mått dåligt ett tag och därför har hen varit rätt frånvarande i alla fall från mig (men säkert i allmänhet, gissar jag) men nu mår hen bättre. Förhoppningsvis kan jag åka och hälsa på henom någon gång i början på året. Jag vill bara krama om hen och gå på långa promenader. Det vore sjukt mysigt att få se hens hemstad också. Tydligen har det öppnat en karaokebar där också, haha. Jag gillar verkligen inte karaoke men hen gör det och vi har spenderat en hel del kvällar på Uppsalas lokala karaokehak tillsammans. Fina minnen. Gud vad jag saknar henom. Blev så obeskrivligt glad när hen skrev till mig. Det ska jag ta med mig in i morgondagen så känns det kanske bättre ett tag i alla fall!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela