Semiförbannad

Fokuserar mest på veganism, djurrätt och sökandet efter förändring.

Det känns som att det är läggdags igen, så god morgon

Publicerad 2015-12-18 09:30:48 i Allmänt,

 
Idag är det sååå mörkt ute. Det är så molningt och grått att det kändes som att det var dags att gå och lägga sig igen närjag vaknade för en halvtimme sedan. Hur ska det gå att ta sig upp på morgonen när en ska jobba när jag knappt kommer upp och iväg för att springa några få ärenden idag? Uh. Jag måste i alla fall fixa båda grejerna idag så har inget val och det är okej! Jag ska bara lämna böcker som är sena och lite annat så det kommer att gå fort när jag väl är ute ur huset i alla fall. Jag har dock fortfarande inte kommit på vad jag ska göra för matlåda till i morgon! Uh! Kom på att jag måste skicka lite mejl också. Det känns som att jag inte göra något annat än att mejla fram och tillbaka med människor hela tiden. Det är så mycket att hålla koll på. Blä.

Jag ska nog förresten försöka gå och plugga lite när jag ändå är på väg till universitet med böckerna. Har en hemtentafråga jag måste komplettera från en tenta jag skrev innan jag blev sjukskriven förra terminen. Nu blev jag faktiskt lite pepp ändå. Jag får sätta igång med att äta frukost och göra mig i ordning nu i alla fall. One step at the time!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela